[Csaladtortenet 2] új tag :) és segítségkérés

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2013. Jan. 30., Sze, 11:31:28 CET

Kedves Kutatótársak! Nemrég regisztráltam a levlistán, ezért be szeretnék mutatkozni. Szigeti Ágnes vagyok, 32 éves jogász, jelenleg itthon maradtam a három gyermekemmel. Egyetemi éveim alatt sokat jártam levéltárba .Az itthonlétből kifolyólag kutatási lehetőségeim  korlátozottak időben és térben. Kutatott területeim:- Dunakanyar bevándorlói (Kisoroszi, Dunabogdány, Verőce, Kismaros, Dömös, Pilismarót, Visegrád),- Felvidék, Nyitra-Bars-Pozsony megye (Pusztafödémes, Németgurab környéke) ,- Szabolcs megyéből a Gesztelyi-Nagy ároni család (ref.) - ezen dolgozom jelenleg,- van egy kevéske anyagom a vendvidékről. Egyúttal segítséget is kérnék, ha valakinek éppen véletlenül van hozzáférése az alábbi könyvhöz: Magyar vasúti szaknaptár, közlekedési almanach és sematizmus. Szerk. és kiadja: Wodianer Béla Antal. 11–14. évf. 1915–1918. Bp., 1914/17.illetőleg ugyanezen könyv bármelyik, 1911-es évet követő kiadásához. Keresem benne Gesztelyi Nagy Lajost (lehet úgy is benne, hogy G. Nagy Lajos, néha érdemes úgy is megnézni, hogy Geszthelyi), aki 1911-ben még a derecskei állomás főnöke volt. Nagyon fontos lenne további sorsára fényt derítenem. Illetőleg szeretném megkérdezni, hogy tud-e valaki olyan forrást, ahol ennek utána lehetne nézni. Előre is köszönöm mindenkinek és további szép napot kívánok: Ági