[Csaladtortenet 2] új tag :) és segítségkérés

Polgár Ákos szaki888 at postafiok.hu
2013. Jan. 31., Cs, 11:49:47 CET

Kedves Ági !
Sajnos a kért dolgokban nem tudok segíteni. Dunakanyar- főleg Nagymaros
telepeseivel kapcs. AKuFF találkozókon és kiadványokban volt szó. Talán a
honlapjukon is van valami, ill. ezen belül kutatott nevek, települések
listája által még érdekes adat előkerülhet, ha még ott nem néztél körül.
Üdv.: Polgár Ákos