[Csaladtortenet 2] Segítség-kérése Picasa-tömörítés ügyében

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2013. Júl. 1., H, 14:02:42 CEST

       Kedves LevTársak!

       Évek óta megelégedéssel használom a Picasa
programot fotóim tárolására és rendezésére.

Jónéhány családkutatáshoz kapcsolódó "kép" is van
benne, melyeket még a mormon-kutatóban
fényképeztem mikrofilmrõl. Felvételeim, ha nem is
I.osztályúak voltak, azért tudtam õket használni.

Most azonban történt valami nagyon kellemetlen
dolog, a Picasa "tömörítette" a felvételeimet,
ezáltal teljesen használhatatlanná váltak
számomra életlenek és elmosódottak. (A 150-250 KB-os
felvételekbõl 15-20 kb-os mini képek lettek :-(

Mit lehet ilyenkor tenni, hogy az eredeti felvételeimet visszakapjam?

Segítségetekben reménykedem. Üdvözlettel, Villányiné Marika