[Csaladtortenet 2] " Pártában" maradt lányok

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Júl. 5., P, 11:59:42 CEST

Kedves Éva!
Örülök, hogy valamennyire használható válaszokat kaptál.
A törzsökös magyarság témájába viszont itt most ne menjünk bele, mert
1. mindjárt 13-an a torkunknak ugranak (akármit is írt Czeizel Endre),
másrészt
2. tényleg eléggé megkeveredett a török háborúk alatt és után a népesség
azon a tájon - persze világtól elzárt, kifelé nem nagyon házasodó falvak
létezhettek, és talán léteznek a mai napig.
(Az viszont tény, hogy a két gyepü, a nyugati őrvidék és a keleti
Székelyföld lakosságának génanyaga nagyon hasonló...)
NJ