[Csaladtortenet 2] Irfanwiew

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Júl. 1., H, 22:13:56 CEST

Jó estét, Vale!

Új név alatt menteni, az új név pedig mindkét 'rendszerben' szereplo"
"nevet", azaz számot viselje.
Ez jut hirtelenében eszembe.
Persze, kézzel kellene, darabonként.

Az IrfanView pedig nekem évek óta nagyon jó 'szolgám', baráti viszonyban
vagyok már vele..  Mindent tud, majdnem, csak az edénymosást,
mosogatást, ahogy nálunk mondják, azt nem akarja helyettem..

Ha okosabb ötletet kapnál, érdekelne engem is.

Üdv,

Kristóf (Baiersdorf)