[Csaladtortenet 2] Irfanwiew

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2013. Júl. 2., K, 08:18:47 CEST

Kedves listatársak,
a fájlok tömeges átnevezése lehetséges a Total Commander programmal
(shareware).
A fájlokat név szerint rendezed, aztán a Fájl > Csoportos átnevezés
menüpontra kattintva, a megjelenő dialógusablakban megadható, hogy az új
fájlnév mi legyen - lehet csak egy szám (1,2,3, stb. számjegyű, n-nel
növekedő), vagy a fájlnév egy darabját lecserélheted valami másra, szóval
van elég sok variáció...

Én talán a meglévő fájlnévhez hozzácsapnám az "albumszámot".
Pl. fájlnév P123456.jpg, albumszám 600 - fájl átnevezés után P123456_600.jpg
(vagy esetleg 600_P123456.jpg)

Üdv.
Mónika