[Csaladtortenet 2] Irfanwiew

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Júl. 2., K, 09:19:46 CEST

Kedves Vale!
Az Irfanview egy nagyon jó programm, avval szoktam egyes képeketfeljavítani, nagyságukat megváltoztatni.
De a Te célodra van egy sokkal jobb, szintén ingyenes program: Firestone ImageViewer: http://www.rakovszky.eu/default.shtml?id=LiL3ProgBesz_1922
ezzel kiválaszthatsz a sok kép közül annyit amennyit át akarsz nevezni hasonló névre, megadod az új nevet és a számozás formulát és egy kattintással meg van.
De mást is tud sokat.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -