[Csaladtortenet 2] Postulatum ad: Irfanwiew

Vasy Endre vasye at t-online.hu
2013. Júl. 2., K, 16:19:50 CEST

Mea culpa, csak az agyam, az azon belüli idegek, et cetera nem láttatták
velem a képernyő bal
felső sarkában sötétkék alapon lévő apró számsort, mely a letöltött kép
eredeti neve.
(akkor is! miért kell neki utasítás nélkül mappásítani a képeimet?)
BOCSÁNATOT KÉREK AZOKTÓL, AKIK SEGÍTETTEK NEKEM, ÉS IDŐT SZAKÍTOTTAK ARRA,
HOGY ILYEN ÖNHIBÁMBÓL FAKADÓ  PROBLÉMÁKKAL FOGLALKOZZANAK.
Vale