[Csaladtortenet 2] [MACSE: 8633] Két levelezőlista problémakör

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Júl. 2., K, 19:58:31 CEST

Kedves Társak,

talán érdemes lenne azon gondolkozni, hogy a MACSE egyesületen-belüli
levelezése egy, a '*Csaladtortenet 2*' lista mellett létesítendő, vagy
létező, külön listán folyjon  le, Péchy Gazsi listagazda felügyelet alatt.

Persze, ha Gazsi erre (is) 'feláldozná' magát.

Ott vannak most is, Gazsi létesítette őket, a "különböző" témák
megvitatására szolgáló listák, vagy fórumok, vagy ahogy nevezni akarjuk,
vagy ahogy nevezni kell azokat; például ez:

    http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?topic=4.0

Nem lenn-e értelmes, és helyén való, hogy az összes levelezés egy ember
kezében legyen?

Üdvözlettel, szép estét kívánva,

Kristóf (Baiersdorf)