[Csaladtortenet 2] Élethossz alakulása

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Júl. 4., Cs, 08:28:35 CEST

De talán azt sem lehet fogyelmen kívül hagyni, hogy kik lehettek azok, akik elhagyták hazájukat, szüloföldjüket, hogy máshol szeencsét próbáljanak
Gondolom, hogy mint az "amerikások", ok is a szegényebb inkább nyomorgó rétegbol kerültek ki, így már eleve gyengébbek voltak, mint az átlag-lakosság.
Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -