[Csaladtortenet 2] Élethossz

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Júl. 5., P, 15:09:58 CEST

Köszönöm a tárgyban magánban és a listán érkezett hozzászólásokat. A
következőket vontam le belőlük:

 Az említett népcsoport rövidebb élethossza összefüggésbe hozható az
országváltással, az új hazában tapasztalt, vártnál rosszabb
életkörülményekkel és azzal az iszonyatos erőfeszítéssel, amit ezek
legyőzése kívánt tőlük / nekem még a hétvégi házban is honvágyam
szokott lenni /.

Az utódok azonban örökölték tőlük a szorgalmat, a küzdeni tudást, a
kitartást és a becsvágyat. Én legalábbis szűkebb környezetemben ezt
tapasztaltam.

A Éva