[Csaladtortenet 2] könyvek a neten

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2013. Júl. 18., Cs, 13:32:05 CEST

Kedves Listatagok!

Rengeteg digitalizáált könyvet, tanulmányt lehet találni, és letölteni
a google keresővel úgy, ha beírjuk:
 pdf és a szerző neve, vagy könyv címének egy része.

Ugyanis letöltéskor a pdf neve egy számsor, amit a netre való
feltöltéskor kapott a fájl.

Így megtalálható Szirmay Antal Szatmár megyéről írt 1809-es könyvét,
Századunk névváétozásai 1895-ből, Székely oklevéltár 4-8 kötetei,
Magyaroraszág tiszti név és czímtára 1873-tól 1931-ig letöltthető,
Zaránd vármegye nemes családai, Magyarország címereskönyve 1913-ból,
Nyitra vármegye nemes családai, JACOBINUS JÁNOS ERDÉLYI KANCELLÁR
FORMULÁSKÖNYVE (1602)  Kolozsvár 1947, stb.

Két napig keresgéltem, és töltöttem le ilyeneket. Még nézem, hogy
word, excel, és zip fáljokat is lehet-e így találni?
Jó keresést mindenkinek.

Üdv,
Zsolt!