[Csaladtortenet 2] Segítséget kérek Uruguayt ismerőktől

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2013. Júl. 26., P, 10:36:26 CEST

Tisztelt Kutatótársak! Köszönöm a tárgyra vonatkozó aktivitásotokat. Több kutatási irányt mutató ajánlást is kaptam. Összefoglalva a lényeg: - Nyitray Vendel és Király Örzse katolikus szülőknek, Babarcs (Sopron m.) településen1892.04.06.-án, egy Béla nevű fiuk született.- egy katolikus Nyitray Vendel 1847-ben Veszkényben született. (Mind a két település Csorna közelében található.) - Ellis Islandi kivándorlási lista szerint, 1903-ban egy Bécsi illetőségű Nyitrai Julius 19 évesen emigrált. Azeredeti okmányok megtekintése tartogathat meglepetést, de ehhez regisztráció szükséges. Én próbálkoztam, sajnos sikertelenül. Örülnék, ha e tekintettben ki tudna valaki segíteni, amit előre is köszönök.-Esetleges Uruguayi kutatáshoz még nem kaptam információt. A további lépésekhez, a fenti információkról, egyeztetni fogok a Brazil ismerősömmel, (aki 1930-as születésű). Köszönettel: Nyitrai István