[Csaladtortenet 2] Segítséget kérek Uruguayt ismerőktől

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Júl. 26., P, 16:12:21 CEST

Kedves István,

a Te Julius-od hajónaplófelvétele olyan pocsék, hogy csak azt tudtam
kiszedni belőle, hogy Chicago-ba ment, s valószínűleg Csornáról ered.
Deaztán már nem jelenik meg egyik népszámlálásbansem, tehát vagy elment,
vagy visszament.

Itt van még egy találat FamilySearch-on:
https://familysearch.org/search/record/results#count=20&query=%2Bgivenname%3Ajulius%20%2Bsurname%3Anyitrai%20%2Brecord_country%3A%22United%20States%22
... ezen, ebben a családban, Julius 1903-ban született.

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com