[Csaladtortenet 2] Bornemissza

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2013. Júl. 26., P, 14:15:59 CEST

Kedves Kutato Tarsak!

Hunyady Laszlo levelet erdeklodessel olvastam amiben felkérte segitseget a
Bornemisza csaladban erdekeltek vagy kutatasaval foglalkozott torteneszek
segitseget.

A magam reszerol evekkel ezelott informaciot kertem “Archivele Nationale
Directie Juudeteana Arad” egy  Bornemis(s)za kilete felol. Ez az ur
nagynenemet vette el aki zaguzseni  Jakabffy Olga volt. Tordan volt az
eskuvojuk majd Aradon eltek es haltak meg. O Arad varos vagy varmegye
rendorfonoke volt a huszadik szazad elso harmadaban. Korrekt modon fizettem
az ilyenkor kert koltsgeket ami az akkor meg ervenyben levo eloirasoknak
igen burokratikusan torten de vegul is a hollandiai Roman Nagykovetseg altal
vegul is valaszleveluk eljutott hozzam. Fajo felismeres volt szamomra, hogy
kerdeseim megvalaszolatlanok maradtak. Bornemissza keresztnevet es szuletesi
es elhalalozasi adatait szerettem volna megtudni valamint felesege pontos
elhalalozasi datumat. Azota nem probalkoztam igy ha esetleg valaki megis
talalt volna ezen Bornemissza aggal kapcsolatos informacikat es azt
megosztana velem akkor azt koszonettel vennem.

Szivelyes udvozlettel,

Gabor B Jakabffy

http://members.chello.nl/gajakabffy/