[Csaladtortenet 2] Bornemisszák

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2013. Júl. 26., P, 15:01:20 CEST

Nem tudom segít-e a helyzeten, de egy dokumentumot éppen találtam, ami
talán jó lehet. Csatoltam. (Sajnos nem találtam Vida Katalin elérhetőségét,
azért küldöm ide).
Üdv: Szabolcs

Kedves Katalin,
Megpróbálok úgy segíteni ebben a nemes ügyben, hogy kérését
felteszem a levelezőlistánkra. Remélem, hogy akad közöttünk
olyan családfakutató, aki foglalkozott már, vagy hajlandó foglalkozni
a Bornemissza családdal.
üdvözlettel,
Hunyady László (tiszteletbeli elnök)