[Csaladtortenet 2] Segítséget kérek

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2013. Júl. 26., P, 21:31:15 CEST

 Kedves Jóska! Köszönöm a leveledet. Ez a Julius, akár lehet az akit én keresek, mert az én Juliusomnak 1930-ban Montevideoban születik gyermeke.Tudsz e olyan listákat, amelyeken a tovább utazókat is meglehetne találni? Vagyis kimutatható e, hogy az 1903-ban Ellisen partot ért Julius Nyitrai, valamikor, tovább ment Uruguayba? Mert ha ez bizonyítható, akkor a egyértelmű, hogy Ő az én Juliusom.Megköszönöm, ha még egy kicsit kutakodsz.üdv.:István Járfás Jóska írta:Kedves István,
a Te Julius-od hajónapló felvétele olyan pocsék, hogy csak azt tudtam kiszedni belőle, hogy Chicago-ba ment, s valószínűleg Csornáról ered. De aztán már nem jelenik meg egyik népszámlálásban sem, tehát vagy elment, vagy visszament.

Üdv.   Jóska