[Csaladtortenet 2] Segítséget kérek

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Júl. 27., Szo, 06:15:42 CEST

Sajnos, Kedves István,

nagyon sokan álmodoznak az ilyen listákról, de teljesen kilátástalan a
helyzet. Itt nem készítettek kiutazó listákat, s csak pár állam
követelte meg a hajótársaságoktól, hogyhasonló listákat készítsenek,
mint az USA a bejövőkről. Anglia volt egy ilyen állam.

Ha szerencséd lesz (és ki tudod várni) talán Uruguay is készíttetett
ilyen listákat, de hogy hol vannak azok? Egy-két töredéklista készül -
hasonló önkéntes munkával mint a mi adatbázisunk - de egyenlőre csak
Kanada és az US között.

FamilySearch-nek van brazil bevándorló listája:

https://www.familysearch.org/search/collection/1932363

bár nem hiszem, hogy teljes. Ezért mondtam, ha Uruguay-nak is volt
hasonló gyűjteménye, előbb-útóbb az is a világhálóra kerül.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com