[Csaladtortenet 2] FW: Molnárok

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2013. Júl. 30., K, 21:17:34 CEST

köszönöm a gyors segítséget mindenkinek, azonban a macse oldalán nem találom, amit keresek:
http://zalamalom.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=39&Itemid=39
ill.
"A malmok a Malomipari Egyesülések keretében  működtek 1949-től 1955 végéig. Az Egyesülés jogutódja a Vas - Zala megyei  Malomipari Vállalat lett. Ez üzemeltetett Zala megyében tíz malmot. Ezek közül  a Zala mentén fekvő malmok a Kaszaházi, Zalaistvándi, Zalabéri, Zalaszentgróti  és a Böröczki- Németh féle kehidai malom. " (http://www.gocsejsport.hu/gse_plugins/content/content.php?content.184)

Ez aránylag friss adat / malom, a múlt század közepéről való, egyelőre fogalmam sincs, korábban is így hívhatták-e vagy máshogy, másrészt ezen a környéken még nem kutattam, most megpróbálok a helyi ak-kban kutakodni.

Köszönettel
JUDIT