[Csaladtortenet 2] vitéz Eiszrich Pál

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2013. Júl. 30., K, 22:25:40 CEST

Kedves Szaktudósok!

Ma kaptam választ fenti rokonom születési adatáról,
igy be tudtam kötni a családfába.
Mellékelem az információt:

Kérésére válaszolva értesítjük, hogy a bécsi Hadilevéltár veszteségi anyagában, valamint az I. világháborús legénységi kitüntetési javaslatok gyujteményében rábukkantunk Eiszrich Pál katonai szolgálatának fontosabb adataira. A dokumentumok alapján Eiszrich úr 1893-ban született Soroksáron. Az I. világháború során - 1915. okt. 21. óta - tartalékos tisztjelölti rendfokozatban a m. kir. budapesti 1. honv. gyalogezred 1. századában szakaszparancsnokként szolgált. Hosies helytállásért 1915. jún. 9-án a Bronz Vitézségi Érmet, valamint 1915. nov. 7-én az Ezüst Vitézségi Érem II. osztályát kapta. Sajnos, ez utóbbi kitüntetést már nem vehette át, mert az ezred veszteségi kimutatása szerint 1915. okt. 27-én nyomtalanul eltunt. További sorsára vonatkozóan nem találtunk adatot.

Kérdésem az lenne, hogy nincs e meg valakinek a fenti vitézségi könyv? Van abban foto is? Hol harcoltak 1915. okt. 27-én?

Üdvözlettel
Angéla