[Csaladtortenet 2] érdekes és szomorú

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2013. Jún. 5., Sze, 12:33:31 CEST

 Kedves Listatársak,
Egy kisközség anyakönyvében találtam a következő házasságkötést.
1916.január 23-án házasságot kötött O.József és H.Karolin, ebben még nincsen semmi rendkívüli.
A megjegyzések rovatban viszont ez áll:
"A vőlegény közeli halállal fenyegető betegsége miatt, a vőlegény lakásán kihirdetés nélkül történt a házasságkötés.

A halotti anyakönyvbe is belenéztem, a szerencsétlen vőlegény még ezen nap este 9 órakor meghalt tüdőgümőkorban.
Megjegyzés rovat: "A harctéren szerzett betegsége következtében a hazáért hősi halált halt."

Érdekes sorsok...
Üdv, Imi