[Csaladtortenet 2] OFF-könyv

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2013. Jún. 8., Szo, 08:55:15 CEST

Kedves Listatársak!

Figyelmetekbe szeretnék ajánlani egy könyvet:
Hadrovics László: A Cirill betűs szláv nyelvek neveinek magyar helyesírása.
címűt. Egybe van kötve-s ily módon szerves egyet képez- Az újgörög nevek
magyar helyesírása című művel. Az Akadémiai Kiadó 1985-ös kiadása.
A könyvből 2 darabot tudok felajánlani, melyek ugyan asználtak, de újszerű
állapotúak.
Áruk is sporttársi: kemény 600 HUF darabja!

A könyveket Junius 15-ei budapesti utam alkalmával tudom átadni!

Üdvözlettel, István Kolozsvárról

--
*"..., mindég ifjan, sose vénen, mint egy Árpád-házi király** magyarjainak
szívében." (W.S.)

Üdvözlettel, István*

*U.i.: Családkutató társaim a Xantusz könyveket Budapesten és postai úton
is átvehetik!
*
*
*