AW: [Csaladtortenet 2] OFF-könyv

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jún. 8., Szo, 09:27:50 CEST

Kedves István:
A könyvvel egy baj van: hogy azok Magyar helyesírása.
Ez egy olyan téma, amit az EU-nak kellene szabályozni, mert a ic -ek egyik országban ics, másikban ich, stb, vagyis egy szerbnek minden országban más a neve, tehát egy pl. szerb bünözö ellen hiába adnak kie egy elfogató parancsot Angliában/Németországban, mivel a magyar helyesírás szerint a nevét magyar szabályok szerint kell írni, a neve nem az ami az elfogató-parancsban szerepel, tehát megint bejöhet az EU-ba.
Ezt kellene szabályozniuk, nem pedig a nemzeti átutalási módszereket eltörölni és helyette egy nemzetközit elrendelni, mely föleg akkor bosszantó, ha egy évek óta érvényes bankon-belüli átutalást kell az u.n. SEPA eloírásnak megfelelöen újra indítani. (Ebben pont érintett vagyok és bosszant, mert az elrendeloket a bolondok-házába kellene csukni.)
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -