[Csaladtortenet 2] Szovákok általánosítás!

Miske Miklós mmiske at freemail.hu
2013. Jún. 10., H, 09:29:25 CEST

Kedves István! Csatlakozom Zolihoz még két példa:A nyitrai várban az  Érseki palotában Zsuzsával és Edittel voltunk és az atya akibe botlottunk addig kereste az egyetlen magyarul tudó nővért amíg meg nem találta, ezért körbe szaladta a palotát!Érsekújváron kerestem a piacot akit megkérdeztem nem tudott magyarul, de keresett valakit aki útba igazított és elkísért, nyilván nem szépségem okán!Talán neked is be kellene fejezni a sztereotip szövegelést és meg kellene győződnöd a mai valóságról!!!
Üdv Miske Miklós 06-30-8156088