AW: [Csaladtortenet 2] Szovákok általánosítás!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jún. 10., H, 09:58:56 CEST

Kedves Miklós!
Nem általánosítok, hanem a hivatalos szlovák politika ellen tiltakozom, aki azt is kifogásolták, hogy az új magyar alkotmányban Szent István, mint Magyarország elso király szerepel, mert ok ezt is el akarják vitatni tolünk. Olvasd el Vajay könyvét.
Érsekújvárott csak be kellett volna menned a plébánoshoz, jó magyar ember! Vagy Praznovszky Miklóssal meg lehetett volna beszélni egy találkozót. Ö a Nobilitas Carpathiae alapító elnöke. Áprílis végén megszervezte az elso Szent Jobb ünnepélyt:
http://www.nobilitas.sk/HTML%20Nobilitas/HU/HTML%20Nobilitas/Cinnost%20hu/20130427%20Ersekujvar%20Szent%20Jobb%20hu/20130427%20Ersekujvar%20Szent%20Jobb%20hu.htm (A honlapjuk két nyelvu)
Tudom sok szlovák a szívében magyarbarát és ezt értékelni is kell tudnunk.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -