[Csaladtortenet 2] feletót

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2013. Jún. 10., H, 12:48:05 CEST

Van alkalmam oldalrol figyelni és értelmezni a dolgokat! Kövér László az országgyülés elnöke azt mondta,hogy a szlovákok90-százalékában megtalálhato a magyar gyülölet...!Kicsit túlzott,talán csak 70-százalék!!!Talán még nemfelejtik a"drotostótot"..."kelletneki mint az üveges tótnak a hanyat esés"....Van egy slovák közmondás..".Jako sa do lesza volá,tak sa stade ozyva"-lefordítva...Ahogy az erdőbe bekiáltunk,úgy hangzik vissza! Nagyon bánto amikor azt olvasom..Azt a ku... tót anyátokat...Olyankor válaszolok Petrovics ezt másképpen látta!!Aztmonda.."Kisszobába toppanék,s repül fekém anyám én csügtem ajkán......Sok igaz tót nagyobb magyar volt,mint a magyar!!(MELIS GYöRGYöT kitüntették a szép magyar beszédért)
Bocsánat én oldalrol így látom...maradok tisztelettel,üdv.B.Béla!