AW: [Csaladtortenet 2] latin - segítség kérés

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Jún. 10., H, 16:00:09 CEST

Kedves Erzsi!
Nem a nemes-levelet kellett bemutatni, hanem az a megye, ahonnan jött igazolta a nemességét. Persze voltak olyan érdekek is, amelyek keresztbe tettek az igazolásnak, mert akkor a családi birtok jövedelmébol is megillette volne egy rész ot. De ha mesterember volt, akkor az a jövedelem nagyon kevés lehetett.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -