[Csaladtortenet 2] Bosznia-Hercegovina első világháborús sérültek

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2013. Jún. 12., Sze, 14:51:34 CEST

Kedves Kutatótársak!

A győri katolikus anyakönyvekben sok bosznia-hercegovina-i bosnyák?
nevű háborús sérült elhunytát jegyezték be az 1910-es években. Azért
írtam kérdőjellel a bosnyákot, mert igazán nem tudtam felismerni a
nevek alapján milyen nemzetiségűek voltak.
Azon elgondolkodtam, hogy kerülhettek Győrbe? Ezen a környéken
sebesültek meg, vagy különböző városokba csoportosították az első
világháború sérültjeit, attól függően milyen nemzetiségűek voltak?
Közeleg a száz éves évforduló,megemlékezésül az anyakönyvek is sok
ismeretet nyújthatnak.

A Éva