[Csaladtortenet 2] FW: vasúti alkalmazottak 1905-1918

Csicsely Mariann csicsely.mariann at upcmail.hu
2013. Jún. 12., Sze, 20:32:14 CEST

From: Manuál ép Bt. [mailto:manualep.bt at chello.hu]
Sent: Wednesday, June 12, 2013 8:30 PM
To: Csaladtortenet (Csaladtortenet at levlista.theka.hu);
macse at googlegroups.com
Subject: vasúti alkalmazottak 1905-1918

Kedves Listások!

Szeretném megosztani kedvező tapasztalataimat azokkal, akik számára eddig
nem ismert, hogy  a magyar vasútnál 1905-1918 között alkalmazásban állt
személyek szolgálati helye és beosztása évenként, név alapján (vagy
fordítva) könnyen gyorsan kereshető a MÁV Vasúti Szakkönyvtárban, a Magyar
Vasúti Almanach és Sematizmus-ban.

Cím: Könyves Kálmán krt 54/60 fsz, közvetlen a bejáratnál.

Nyitva tartás: 8-16 óra, szerdán 18 óráig

Az említett adatok a helyszínen, számítógépen egy dvd-ből könnyen, gyorsan
kereshetők (én ma 1,5 óra alatt minden évjáratot, a két hiányzó évjárat
kivételével végig tudtam nézni a keresett személyre vonatkozóan).

Nem kell  előzetesen időpontot egyeztetni. Szívélyes könyvtárosok
jelenlétében, kulturált körülmények között lehet olvasni.

Üdvözlettel:

Mariann