[Csaladtortenet 2] Szeptemberi kirándulás

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Jún. 16., V, 17:50:55 CEST

Kedves Listatársak!

Az alábbiakkal egészíteném ki Papcsik Béla levelét szorosan a szeptemberi
kirándulással kapcsolatban.

A buszunk 27+1 fős, Béláék iskolás autóbusza, mivel szeptemberben ,
iskolakezdéskor, év eleji kirándulások idején fogjuk használni, a biztonság
kedvéért
le kell előlegeznünk.majd. Aki jön velünk, és levéltárban is akar kutatni,
magánban legyen szíves írni, hogy a listát ne terheljük. Beszéltem egy
magyarul beszélő idegenvezetővel is,a honlapját közreadom tájékoztató
jelleggel. Azt is meg kell fontolnunk, hogy ki tudjuk-e fizetni a három
napi 100EUR/nap-os munkadíját. Esetleg 1-2 napra rendeljük-e meg?
http://www.kinez.szm.com/m.htm.
Feltételesen Szepesváralján rendeltem szállást 28 főre félpanziós
ellátással, 4 éjszakára,  hasónlóan a kárpátaljai megoldáshoz, csillagtúra
szerűen járnánk be a környéket Kaptunk is 88 EUR:))) kedvezményt !!!:)))

A részvételi díj természetesen a jelentkezők pontos számától függ,
hozzávetőlegesen:. 10.600.-Ft /1100 km-el számolva/, + 82 EUR + a belépők
/5-0,5 EUR között alkalmanként/, pluszban kérdéses ai idegenvezetés, ami
összesen, három napra vetítve 11, 5 EUR, ha csak két napra kérjük, akkor
7,7EUR kb.:)

A jelentkezéseket és az esetleges kérdéseket magánban nagyon szívesen,
holnaptól megválaszolom. További kellemes vasárnap estét kívánok
Mindnyájótoknak!:)

Üdv:
Melinda

*Üdvözlettel:**