[Csaladtortenet 2] Szeptemberi kirándulás

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2013. Jún. 11., K, 21:09:12 CEST

Kedves Béla!

Csodálatos utatok lesz. Mi ezt 3 kisgyermekünkkel - ma már mind 40 felett
van - jártuk végig abban az időben. Most olvasva a programot és a
hozzáfűzött tanácsaidat, szinte újra átéltem és képzeletben végig jártam az
utat. Teljesen igazad van a bakancs és a nordic walking botokkal
kapcsolatban, ezek híján egy jó erős bot is megteszi, de legalább az
szükséges. De szívesen végig járnám újra!!! Mi abban az időben csak egy
göcsörtös bot segített, na nem verekedni vele:)))
Elnézést a feltörő emlékek miatt kénytelen voltam ezt leírni. Gyönyörű,
felejthetetlen élmény lesz.
Kívánok minden résztvevőnek jó utat, üdvözlettel Kovácsné Erzsi