[Csaladtortenet 2] FamilySearch kérdés

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2013. Jún. 16., V, 22:54:21 CEST

Tisztelt Listatag!

Talán kicsit fura lesz a kérdésem, elnézést:

Van-e olyan leírás, akár "központi", akár magánszemélytől származó, amiből
megtudható hogyan tudnék keresni a FamilySearch.org weboldalán?

Előzmény:
Próbálkoztam már párszor keresni, de eddig mindig csak olyan találatokba
futottam bele,
amiket csak fenntartással, vagy éppen kétkedve fogadtam el. Értem ez alatt
például a
vezetéknév durva elírását, vagy éppen ugyanabban az évben, ugyanattól
személytől
néhány hónap eltéréssel született két különböző keresztnevű gyermek, stb.

Többen írtátok, hogy -- ha jól értem persze --, rákerestek arra névre, ami
kell, kijön a
találat, majd rákattintotok a kép fájlra és ott nézegetitek a szkennelt
anyakönyvi oldalt.
Hogyan kell ezt csinálni? Mi kell hozzá, hogy én is elérjem ezt? Vagy ez
csak bizonyos
esetekben lehetséges?

Minden felvilágosítás, ami talán másnak magától értetődőnek tűnik, érdekel.

Köszönettel és üdvözlettel: Makra Szabolcs