[Csaladtortenet 2] Antal csalad

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Jún. 17., H, 02:20:59 CEST

Nem találkoztam még ezzel a családnévvel.
A csotolt (gyergyószentminklősi) családnévlistában szintén nincsrn benne.
A nevek átírásának kétségei miatt ugyanez a név más verzióban is
megejelnhet. Plusz a korai időszakban még intenzíven élt a szokás, hogy az
apák-nagyapák nevét viselték vezetéknév helyett.
Ha mégis felmerülne valahol, ,jeletni fogon,
Üdvözlettlk
Csoto
2013. június 15. 15:45 Éva Margit Ingesné Orosz írta, <