[Csaladtortenet 2] FamilySearch kérdés

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2013. Jún. 18., K, 10:31:44 CEST

Kedves Szabolcs!
Először is ajánlom a honlap ezen részén található leírást:
http://www.macse.org/society/magyarorszag.php
A találat utáni anyakönyvi lap megtekintése csak a felvidéki anyakönyveknél
lehetséges. A magyarországi egyház ezt nem engedélyezte.
Ha ilyen elírások találsz, akkor meg kell nézned mikrofilmen is, ahol azt
is láthatod, hogy miért történt az elírás.

Üdv
Ildi