[Csaladtortenet 2] Mégegykis tótozás...

bussanyi bela bussabussa44fentike at freemail.hu
2013. Már. 2., Szo, 15:46:33 CET

Amikor a pohár köszöntő így szólt."..!Isten éltesse a Tótot,hogy a magyar nehordja a drótot!"Nagyon szellemes volt..utána meg a röhögés...még az ital is kilottyant a pohárból....!"Jön a drótostót"...Az egyik elárúsitó nő nemtudta,hogy én is felvidékröl vagyok a fejével biccentve azt mondta "Ezek tutajos tótok...!"Ez az eset ötven éve történt meg velem Miskolcon,érdekes bennem maradt,pedig az én anyam Boczán hangszerkészítő lánya volt Zentárol..!  kellemes hétvégét..