AW: [Csaladtortenet 2] Mégegykis tótozás...

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 2., Szo, 16:09:53 CET

Kedves Béla!
Én is emlékszem az 50-es évelbol a Drótos-tótokra. Ha kilukadt a valami lábas vagy fém edény, akkor nagyon vártuk, hogy egy felénk járjon és behívhassuk. Hasznos megbecsült emberek voltak ezek a mesterek.
Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -