[Csaladtortenet 2] Debrecen- Hatvan utcai temető

Eisler József eisler.jozsef at gmail.com
2013. Már. 2., Szo, 16:28:23 CET

Kedves Kollegák !

A debreceni volt Hatvan utcai temető irataival szerettem volna közelebbről
megismerkedni, konkrétan, egy személyre vonatkozó bejegyzéssel.

A temetőt 1930-ban bezárták, majd néhány év múlva felszámolták. Nyílván
minden az előírások szerint történt. A temető iratai viszont sehol
nincsenek!  Polgármesteri Hivatalban nincs, levéltárakban nincs / Megyei és
Református /. Debrecen nagytemetőjében sem őrzik.

Hol lehet akkor? Van-e valakinek jó tanácsa?

Sajnos a halálozások között nem találtam a keresett személyt, így aztán
erőltetnem kellene ezt a vonalat, mert a ma még élő leszármazott szerint
ebbe a temetőbe jártak a nagyapához.

Hol keressem? Lehet tényleg nincs?

Eisler József

Debrecen