[Csaladtortenet 2] Lipcsei családfa.

Róbert Lipcsei robesszlipcsei73 at gmail.com
2013. Már. 3., V, 15:33:48 CET

Üdv.
Most meg próbálom kicsit részletesebben leírni eddig mit tudok.
Az 1800-as évek vége felé élt Fehérgyarmaton a dédapám és az Ő testvérei.
Lipcsei Péternek hívták.A testvérei nevét sajnos nem tudom.
Először elköltözött Hodászra,egy szabolcs megyei nagyközségbe.
Az 1900-as évek legelején kivándorolt az USA-ba.Itt hagyta két gyermekét.A
nagyapámat,Lipcsei Jánost,és testvérét Lipcsei Máriát.
A feleségét úgy tudom Lőrinc Máriának hívták.
Keresném azt a valakit,aki esetleg tud a többi testvérről,vagy még kicsit
jobban vissza tud nyúlni a családfában.
Köszönettel.Lipcsei Róbert