[Csaladtortenet 2] Lipcsei családfa.

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2013. Már. 3., V, 15:43:08 CET

Kedves Róbert!

Légy üdvözölve a Listalakók között.

Sok mindent leírtál, de nem írtad, ismert-e a keresett személyek vallása,
legalább kb. születési idejük: ez is szempont lehet a keresésben. próbáltad-e,
élnek-e még F.Gyarmaton vagy Hodászon Lipcseiek és Lőrincek: ők potenciális
leszármazottak. Milyen az iskolázottságuk, voltak-e katonák?

Üdv. Judit