[Csaladtortenet 2] Családfakutatásom

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Már. 4., H, 14:00:37 CET

Kedves Éva!
Köszönjük szívhez szóló soraidat,
de:
a fenét vagyunk mi itt a listán mind profik, én legalábbis nem, sokat
tanultam én is tőletek, no meg nagy hátrányom, hogy nyugdíjas sem vagyok,
így időm is csak akkor van, amikor megengedi azt az élet, de hiszem benne,
hogy ez nem egy nyugdíjas passzió, hanem egy életre szóló szenvedély.
Amelyet, talán, utódaink is folytatnak. Mert abban is igazad van, hogy ez
egy pókháló, amely bármely irányban tovább szőhető.
Köszönettel: Németh József