[Csaladtortenet 2] Debrecen- Hatvan utcai temető, Dobozi- Fényes udvar

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Már. 5., K, 12:47:20 CET

Kedves Zsolt!
Köszönjük az információkat. Ami engem személy szerint, és esetleg más
levelezőtársakatr érdekelne az az, hogy a Fényes-udvar elnevezés
honnan ill. mikortól ered, és van-e köze az ilyen nevű családhoz. Vagy
csak a lakótelep építése során született új megnevezésről van szó?
Ha esetleg még erről van információd, kiegészítenéd az eddig írtakat?!
Csontos Péter