[Csaladtortenet 2] településkönyvek listája

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2013. Már. 5., K, 22:26:47 CET

Kedves Kutatótársak!

Bocsor Laci kérésére és a segítségetekkel sikerült kb. 80 olyan mai vagy
egykori magyarországi települést találnom, melynek településkönyve (vagy
netes anyakönyvi adatbázisa) van. Tudom, hogy ez alig több mint a fele
(vagy fele se?) a valóságos mennyiségnek, ráadásul  - az egyéb esetleges
hibák mellett - olyan adatok sem jutnak eszembe,, amelyeket tudnom kellene.
1. Tudom, hogy a szerbiai India település(rész?)nek van családkönyve, de
nem tudom a település magyar nevét.
2. A Baranya megyei Tékesnek is van könyve - éppen csak nem tudom a címét,
szerzőjét, kiadása idejét, helyét. lehet, hogy nincs is?
3.. Müller György Izmény könyvének könyvészeti adatai? És mintha M.Gy. más
településeket is feldolgozott volna...
4.Baja és Bátaszék is rendelkezik valamilyen adatbázissal. (talán az egyik
kézirat szerzője Jordán Krisztián?) Elnézést kérek tőle (is), nem sok időn
volt erre a listára, de szeretném a segítségetekkel komplettálni!
5.Budaörs, Pilisvörösvár, vagy egyéb Buda-környéki településeknek nincs
településkönyve? Mert nekem valami rémlik.
6.Biztosan emlékszem egy településre, melynek itt a listán is volt
bemutatott netes anyakönyvi adatbázisa (a település saját weblapjáról lehet
elérni), de nem emlékszem a település nevére ...
7. Bocsárdi Marika, Sövény Mihály, Tremmel Imre és Kurucsai Pál
kéziratainak címét nem tudtam, ha tehetik, írják meg, mi szereplejen
munkacímként Szulok, Bácsalmás, Zirc és Bácsbokod településeknél.

Sajnos a lev. lista nem fogad excell táblát, ezért megmutatni sem tudom,
hogy áll most a listám, de ha ennek ellenére tudtok, kérlek Benneteket,
segítsetek!
A hét végén - lesz amilyen lesz - átküldöm a táblázatot B. Lacinak! (Több
időm erre sajnos nem lesz.)
Köszönettel:
gy.