[Csaladtortenet 2] településkönyvek listája

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Már. 7., Cs, 23:30:07 CET

07.03.2013 21:51 keltezéssel, gyorgy weber írta:
> Kedves Kutatótársak!
> Elképzelni sem mertem, hogy ekkora levélözön zúdul rám, melyet szinte
> kezelni sem tudok. Kérlek, segítsetek mindenki számára megoldást jelentő
> mederbe terelni és lezárni ezt a dolgot.
> Javaslom, hogy a táblázat néhány napig legyen elérhető a Macse honlapon,
> azért, hogy az érdeklődő és segítőkész tagok
>
> 1. javíthassák a hibáimat, elütéseimet;
> 2. kiegészíthessék a meglévő adatsorokat;
> 3. pótolják a listán nem szereplő, de oda tartozó adatokat;
>

> Ez a segítő szándékúaknak csak néhány perces munkát jelentene.
> [...]
Kedves Listatársak!

Az előző levél 4. pontjával kapcsolatban jó lenne ha valaki ellenőrízni
tudná ezeket a linkeket, hogy egyáltalán müködőképesek-e. Biatorbágynál
(biztosan tudtam és egy évvel ezelött is megtaláltam) nagyapám
testvérének leszármazottjainak születési dátumát megtaláltam, de nincs
további adat.  Tehát ott vagyok, ahol a mádi honpolgár, ahogy mondani
szokás, semmit nem tudok kezdeni a születési dátumokkal. Végig kellene
nézni az esküvői és a halotti anyakönyveket is. Tehát pont a
legfontosabb adatok hiányoznak.
Tehát meggondolandó, hogy használhatatlan adatbázisokat megemlítsünk-e a
honlapunkon? Üdv.Laci