[Csaladtortenet 2] Most aktuális.

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Már. 16., Szo, 08:45:37 CET

Valamit én nem értek ebben az ügyben. (Több mindent nem, de ezt semmiképp.)
Azt értem, hogy István öccsének a sírját kegyeleti okokból nem engedik
felnyitni. (Pedig ilyen fontos kérdésben talán ez is megbocsátható lenne.)
De erre nem is lenne szükség, hiszen a Petőfi Irodalmi Múzeum tulajdonában
van Szendrey Júlia hagyatékából a költő egy hajtincse. Abból kellene
egyetlen szálat rendelkezésre bocsátani és összevetni a DNS-ét a barguzini
csontvázzal. 100%-osan kiderülne azonnal az igazság. Ez egyetlen hajszál
elvesztését csak megérné, nem? Persze közös kutatócsoportot kellene
összeállítani Morvai és az MTA embereiből, mert egymás eredményeit
kölcsönösen nem fogadnák el. Talán ez a legnehezebb része a dolognak?!
NJ

2013. március 16. 8:21 bussanyi bela írta, <bussabussa44fentike at freemail.hu>
: