[Csaladtortenet 2] Zsolnai nemesek

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2013. Már. 23., Szo, 14:31:28 CET

A Szlovákiában folyó Nagy Történelemhamisítás keretében fonetikusan átírt
magyar történelmi családnevek (nők esetén -ová végződéssel természetesen)
valóban alkalmasak a nyugalom megzavarására.
Ténykényt közölni azonban, hogy nem is volt szlovák nemesség, holott a
valóságban a történelmi Magyarországon a magyar és a német mellett a
szlovákság rendelkezett még jelentős jelentős számú nemességgel, elég
unortodox álláspont.

B.I.