[Csaladtortenet 2] korondi Molnos/Monos család

Molnos Sándor kukikukac at yahoo.com
2013. Már. 25., H, 18:50:24 CET

Kedves listatagok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy kutatásaitok során esetleg nem találkoztatok-e egy bizonyos Monos/Molnos Tamás nevezetű, korondi (Udvarhelyszék) származású nemes emberrel, aki Mária Teréziától kapott 1742. aug. 4-én  címeres nemeslevelet. Ami a leginkább érdekelne, az bármilyen életrajzi adat róla, illetve nemeslevelének fényképe, esetleg címerének ábrázolása.
Mivel érdeklődök, és semmit sem kínálok cserébe, illene legalább elmondanom, hogy személyes okokból érdeklődök, ugyanis nekem is sikerül visszavezetnem családomat anyakönyvi adatok alapján egy bizonyos Monos Tamásra, azonban az anyakönyvekből nem tűnik ki, hogy az illető azonos lenne azzal a nemessel, akitől tulajodnképpen Korond község kb. 6000 lakosából az a nagyjából 500 Molnos nevezetű személy származtatja magát.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Molnos Sándor Csíkszeredából