AW: Balatonfüredi1.VH.-s hosö és emlékeik - Rakovszky Iván beszédei 1923 szept 23.-án

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 25., H, 22:20:47 CET

Kedves Béla!
Nagyon köszönöm a linket. Rögtön letöltöttem. A beszédeket külön-külön
ismertem is, de nagyjából megfeledkeztem róluk. Most így együtt egy lülön
oldalt edhat a családi honlapon.

De mivel tudtommal vannak balatonfüredi kutatótásaink, eért  küldöm a
listára is.
De azért is mert nagyon sok név van benne.

Köszönettel üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -