[Csaladtortenet 2] Batthyány Ilona

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Már. 29., P, 01:16:35 CET

kzsuzsi <kzsuzsi17 at freemail.hu> írta (2013. március 28. 21:02):
> http://www.batthyany.at/familiengeschichte.html?&L=2

A galérián fent van egy újságoldal, felül egy interjúval hg.
Batthyányi-Strattmann Lászlóval. Alatta a körmendi polgármester és a
műzemigazgató levele őhozzá. Nem jól olvasható, csak a megszőlítás:
    "Tisztelt Herceg Úr!  ..."
        :-DDD
Mondjuk nem irigylem őket a levél fogalmazásáért, mert nekem sem állt
volna rá a szám (tollam) a Felséges Uram vagy Nagyméltóságú Úr stb.
megszólításra.

Csontos Péter