[Csaladtortenet 2] familysearch családfa

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 13:55:07 CET

Kedves Listatársak!
Sajnos meg kell tanulnunk, hogy amit az internetre felteszünk, az
előbb-utóbb közkinccsé válik, akár akarjuk, akár nem, akár jelszóval védett
helyen van, akár nem.
Az ebből adódó kellemetlenségeket csak úgy tudjuk elkerülni, ha mi is
betartjuk, hogy élő személy adatait nem tesszük fel sehova, és a 90-60-30
éves szabályt is betartjuk. Ez tudom, hogy nekünk kutatóknak sem jó. (én
pl. már találtam Krisztián honlapján ismerőseimet, aminek nagyon örültem).
A Facebookra és hasonló oldalakra is ezért kell minél kevesebb személyes
adatot feltenni.
Üdv: Kati