[Csaladtortenet 2] familysearch családfa

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 14:20:35 CET

Kedves Istvan!

Szerintem igen. Miert mondom ezt, mert mastol osszeszedett feldolgozott adatokat vitted fel. Akar megfizettel erte, akar nem .
Kihasznaltad azt a lehetoseget, hogy a mas munkajat hasznalotad fe.

Ebben nem tartok semmi rosszat. Kerdem, ki fizet azert, hogy valamit lemasol az internertol, vagy a konyvekbol, irott dolgokbol? Ha ezeket az adatokat eladnad,  es hasznot hajtasz belole, mint a My Heritage es a tobbiek, ezeket  jogtalannak talalom.

Nem vagyok torvenyhozo es nem is ertek hozza, csak a magam megerzeset fejtettem ki.

Udv. Marcsi2.